سئوالات متداول


در این صفحه سعی نموده ایم تا سئوالات متداولی که ممکن است در ذهن شما عزیزان باشد را با پاسخ هایی کوتاه و ساده پاسخ دهیم. در صورتی که پاسخ سئوال خود را در اینجا پیدا نکردید ، آنها را با ما از طریق صفحه تماس با ما مطرح نمایید.

  • - اطلاعات بازگشتی از این سرویس تا چه میزان درست هستند؟
  • اطلاعات موجود برای IP ها و جزئیات مربوط به آنها بر اساس جدیدترین اطلاعات جمع آوری شده از ISP ها در دنیا و دیتابیس های به روز و معتبر در این سایت مورد استفاده قرار گرفته اند و به میزان بسیار زیادی صحت آنها مورد تأیید خواهد بود. برای اطمینان از این موضوع می توانید پس از ورود به صفحه اصلی ، جزئیات مربوط به IP شناسایی شده خود را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که در دیتابیس های این سایت ، اطلاعات بیش از ده میلیون IP معتبر اینترنتی ذخیره شده و در حال استفاده می باشند.
  • - دیتابیس اطلاعات این سایت هر چند وقت یکبار به روز رسانی می شود؟
  • اطلاعات ذخیره شده در بانک های اطلاعاتی این سایت در طی ماه یک یا دو نوبت به روز رسانی خواهند گردید.
  • - آیا می توان در هر لحظه نسبت به تهیه یک پلن متفاوت از پلن قبل اقدام نمود؟
  • این امکان به زودی بر روی وب سایت قرار خواهد گرفت. اما تا پیش از این برای تهیه پلن های بالاتر می باید درخواست جداگانه ای را ثبت نمایید.
  • - آیا امکان بازگشت وجه پلن های خریداری شده وجود دارد؟
  • از آنجایی که بسته آغازین برای کلیه کاربران به صورت رایگان ارائه می گردد و از این طریق کاربران می توانند با خدمات این وب سایت آشنا شده و آنرا تست نمایند ، امکان لغو سفارشات و بازگشت وجه در سایت وجود نخواهد داشت.
  • - در صورت تمام شدن اعتبار روزانه چه اتفاقی خواهد افتاد؟
  • در این صورت برای درخواست های ارسالی جدید شما به سرور ما پاسخی دریافت نخواهید کرد.
  • - چگونه از اتمام مدت زمان پلن خریداری شده خود آگاه خواهم شد؟
  • ما همه روزه ایمیل هایی را برای آن دسته از کاربران که بسته خریداری شده آنها تا پایان مدت اعتبار تنها 3 روز فاصله دارد ارسال خواهیم نمود. اما توصیه می نماییم که با توجه به امکان وجود اختلال در ارسال این ایمیل ها و یا اسپم شدن آنها ، شما نیز با بررسی به موقع حساب های کاربری خود این مورد را نظارت نمایند.
  • - ایا امکان تمدید پلن خریداری شده برای بیش از یک ماه وجود دارد؟
  • خیر. در حال حاضر کلیه تمدید پلن ها برای بازه یک ماهه امکان پذیر می باشند.
  • - آیا امکان استفاده از یک کلید API برای استفاده در چند وب سایت یا اپلیکیشن وجود دارد؟
  • بله. با تهیه یک کلید API قادر خواهید بود تا از سرویس های این وب سایت در هر جایی استفاده نمایید. اما به دلیل عدم اتکا به گزارشات نهایی به دلیل استفاده شدن کلید در چند برنامه مختلف ، توصیه می نماییم برای هر برنامه یک کلید جداگانه تهیه نمایید.
  • - برای تهیه بسته ها چگونه می توانم وجه خود را واریز کنم؟
  • پس از ورود به حساب کاربری خود می توانید به صورت آنلاین بسته های خود را سفارش داده و وجه آنها را پرداخت نمایید.
  • - آیا برای خریدهای انجام شده در این وب سایت فاکتور ارائه خواهد گردید؟
  • تا اطلاع ثانوی امکان ارائه فاکتور برای سفارشات شما عزیزان وجود نخواهد داشت.